http://camini.pl/wp-content/uploads/2018/06/Serwis-Banner.jpg

  • SERWIS DOOR2DOOR
  • Części zamienne
  • Dane kontaktowe
  • Formularz kontaktowy
  • Instrukcje obsługi
SERWIS DOOR2DOOR

Na produkty Camini udzielamy 12-miesięcznej gwarancji. Okres ten liczony jest od dnia zakupu artykułu. Dokładamy wszelkich starań, aby jakość naszych produktów była jak najwyższa i służyły one niezawodnie przez długi czas.

Prosimy o zachowanie paragonu oraz karty gwarancyjnej, która jest integralną częścią instrukcji użytkowania. Są to dokumenty wymagane do zrealizowania gwarancji.

Nasz serwis funkcjonuje w systemie Door2Door. Jak to działa?
1. Zgłaszasz usterkę do naszego serwisu.
2. Nasz serwisant ocenia, czy konieczne jest ściągnięcie produktu, czy wystarczy dosłanie części zamiennej.
3. Jeśli twój produkt ma trafić do nas, wysyłamy kuriera na podany przez ciebie adres.
4. Po dokonaniu naprawy, kurier dostarcza w pełni sprawny produkt na podany przez ciebie adres.

Części zamienne

Części zamienne do naszych wózków (koła, pokrowce, akcesoria) dostępne są w naszym serwisie.

Prosimy o bezpośredni kontakt z działem, korzystając z informacji w sekcji ‘DANE KONTAKTOWE’.

Dane kontaktowe

Serwis CAMINI

tel: +48 515 235 314
email: serwis@camini.pl

Siedziba serwisu:
Centrum Dystrybucji Artykułów Dziecięcych IKS 2
Rybnicka 9
43-190 Mikołów

Formularz kontaktowy

Wolisz napisać? Skorzystaj z gotowego formularza kontaktowego.





Instrukcje obsługi

Pobierz instrukcje obsługi dla produktów CAMINI:

FRONTERA – instrukcja PDF

MUSCA – instrukcja PDF